LEVERING

Vi sender pakker som vanlig under Covid-19. Mindre pakker leveres direkte til postkassen. Forsinkelser i leveringstiden kan forekomme.

FRI FRAKT OVER 1000 KR

Gratis frakt ved kjøp over kr. 1000. Vi sender med Postnord eller UPS.

POSTNORD (49 kr)

Frakt 49 kr. Alle bestillinger før kl. 16.00 sendes samme dag, noe som normalt innebærer levering innen 3–7 hverdager. Merk deg at forsinkelser i fraktfirmaets leveringstider kan forekomme, noe som gjør at vi ikke kan garantere leveringstiden.

UPS EXPRESS (140 kr)

Frakt 140 kr. Bestill med UPS Express for ekstra rask levering. Leveringstid 1–3 arbeidsdager (Oslo 1 dag). Bestillinger med UPS innen kl. 15:00 sendes samme dag. Levering til din hjemmeadresse eller firmaadresse. Refunderes ikke.

FRAKTMETODER

Vi sender alle forsendelser med Posten Norge eller UPS.

Mindre forsendelser sendes som brev, noe som vanligvis innebærer at de leveres direkte i postkassen. Større forsendelser kommer til nærmeste postutleveringssted og kunngjøres via SMS eller brev.

Levering med UPS kjøres alltid ut til din hjemmeadresse eller firmaadresse. Normalt ringer UPS-sjåføren og spør hvor du befinner deg, og kjører pakken din dit du er.

Retur

Ettersom vi er basert i Sverige, må du skrive ut tollblankett CN22 og skrive at produktverdien er 0 SEK. Merk forsendelsen som "returer" og fest blanketten synlig på pakken. Du finner tollblankett CN22 her. Uten korrekt tolldeklarasjon, kommer vi til å belaste deg med den svenske tollavgiften på 250 NOK. Les nedenfor hvordan du fyller ut tollerklæringen riktig.

Hvordan returnerer jeg

Vi tilbyr 14 dagers åpent kjøp dersom du ønsker å returnere varen. Kostnaden for frakt dekkes av deg selv som kunde. 

Kun ubrukte produkter kan returneres, og de må sendes med all forpakning og alle merkelapper. Alle produkter som viser tegn til å ha blitt brukt eller som lukter av parfyme kan avvises og sendes tilbake. For din egen sikkerhet, anbefaler vi at du sender pakken med sporing. Du står selv ansvarlig for pakken som returneres, og vi erstatter ikke pakker som forsvinner. Henvend deg til din lokale speditør for å få mer informasjon om hvordan du kan returnere varer til oss.

Følg disse stegene for å returnere en vare:

  1. Skriv en tollerklæring ved hjelp av skjema CN22 som du finner her 
  2. Kryss av for "returer". Skriv hvilke varer og mengder som skal returneres. Skriv totalverdi 0 SEK. Skriv opprinnelsesland Sverige og EORI-nummer SE556882406301". Skriv dato og signatur. Fest tollerklæringen synlig på pakken. Uten tolldeklarasjonen, kommer vi til å belaste deg med den svenske tollavgiften på 250 NOK.
  3. Marker produktene du ønsker å returnere på ordrebekreftelsen din.
  4. Send med ordrebekreftelsen og merk den med “retur”.
  5. Legg produktene i samme emballasje som produktene ble levert i. Du kan også bruke egen emballasje.
  6. Send pakken til adressen som står nedenfor. Av sikkerhetsmessige grunner anbefaler vi at du sender pakken med sporing.
  7. Vi behandler returen din så snart vi har mottatt pakken, og du vil da få pengene tilbake.

Hvordan bytter jeg en vare?

  1. Bestill produktene du ønsker å bytte til.
  2. Returner produktene du ønsker å bytte ved å følge instruksjonene ovenfor.

Returadresse:

Neckwear Sweden AB
Box 1015
58110 LINKOPING
Sweden

(0)

Vi benytter cookies. Gjennom å surfe på webplassen godkjenner du bruk av cookies. OK, da vet jeg