KUNDESERVICE
Levering

FRI FRAKT OVER 1000 KR Ellers 49 kr i frakt med Postnord. Levering innen 2-5 dager

Express levering UPS Express. Levering innen 1-3 dager

Toll & Moms

Toll & moms På alle order under 350 kr betaler du verken toll eller moms

Personlig service Ring oss hvis du trenger hjelp. Vi tror på skikkelig god service

Kontakt oss

+46 13 - 25 34 34 Man - fre: 10:00 - 16:00

info@neckwear.no Vi svarer alltid innen 24 t man - fre

Se mer informasjon

LEVERING

FRI FRAKT OVER 1000 KR

Gratis frakt ved kjøp over kr. 1000. Vi sender med Postnord eller UPS.

POSTNORD (49 kr)

Frakt 49 kr. Alle bestillinger før kl. 16.00 sendes samme dag, noe som normalt innebærer levering innen 3–7 hverdager. Merk deg at forsinkelser i fraktfirmaets leveringstider kan forekomme, noe som gjør at vi ikke kan garantere leveringstiden.

UPS STANDARD (100 kr)

Frakt 100 kr. Leveringstid 3–4 arbeidsdager. (Oslo 2-3 dager). Bestillinger med UPS innen kl. 15:00 sendes samme dag. Levering til din hjemmeadresse eller firmaadresse. Non refundable.

UPS EXPRESS (144 kr)

Frakt 144 kr. Bestill med UPS Express for ekstra rask levering. Leveringstid 1–3 arbeidsdager (Oslo 1 dag). Bestillinger med UPS innen kl. 15:00 sendes samme dag. Levering til din hjemmeadresse eller firmaadresse. Non refundable.

FRAKTMETODER

Vi sender alle forsendelser med Posten Norge eller UPS.

Mindre forsendelser sendes som brev, noe som vanligvis innebærer at de leveres direkte i postkassen. Større forsendelser kommer til nærmeste postutleveringssted og kunngjøres via SMS eller brev.

Levering med UPS kjøres alltid ut til din hjemmeadresse eller firmaadresse. Normalt ringer UPS-sjåføren og spør hvor du befinner deg, og kjører pakken din dit du er.

Retur

Siden pakkene våre sendes fra et lager i Sverige, må de fortolles i Norge. Når du bestiller en ordre med en verdi på over 350 NOK inkludert frakt, må du betale toll og merverdiavgift ved innførsel. Hvis du returnerer varene, kan det være vanskelig å få tilbake tollavgiften og merverdiavgiften. Derfor anbefaler vi at du tar kontakt med kundetjenesten vår for å finne det rette produktet med en gang, slik at du slipper å returnere varene.

Hvis du likevel må returnere varene: 

Vi tilbyr 14 dagers åpent kjøp dersom du ønsker å returnere varen. Kostnaden for frakt dekkes av deg selv som kunde. 

Kun ubrukte produkter kan returneres, og de må sendes med all forpakning og alle merkelapper. Alle produkter som viser tegn til å ha blitt brukt eller som lukter av parfyme kan avvises og sendes tilbake. For din egen sikkerhet, anbefaler vi at du sender pakken med sporing. Du står selv ansvarlig for pakken som returneres, og vi erstatter ikke pakker som forsvinner. Henvend deg til din lokale speditør for å få mer informasjon om hvordan du kan returnere varer til oss.

Følg disse stegene for å returnere en vare:

  1. Skriv en tolldeklarasjon på forsendelsen som skal returneres. 
  2. Skriv at vareverdien er 0 kr og marker som “retur” eller som gave. Uten tolldeklarasjonen, kommer vi til å belaste deg med den svenske tollavgiften på 250 NOK.
  3. Marker produktene du ønsker å returnere på ordrebekreftelsen din.
  4. Send med ordrebekreftelsen og merk den med “retur”.
  5. Legg produktene i samme emballasje som produktene ble levert i. Du kan også bruke egen emballasje.
  6. Send pakken til adressen som står nedenfor. Av sikkerhetsmessige grunner anbefaler vi at du sender pakken med sporing.
  7. Vi behandler returen din så snart vi har mottatt pakken, og du vil da få pengene tilbake.

Hvordan bytter jeg en vare?

  1. Bestill produktene du ønsker å bytte til.
  2. Returner produktene du ønsker å bytte ved å følge instruksjonene ovenfor.

Returadresse:

Neckwear Sweden AB
Box 1015
58110 LINKOPING
Sweden

(0)